فرزند و والدین

چگونه در برابر کودکان صبور باشید؟ برقراری ارتباط موثر والدین با فرزندان

فرزند و والدین

چگونه در برابر کودکان صبور باشید؟ برقراری ارتباط موثر والدین با فرزندان

10 نکته که فرزندان از والدین انتظار دارند


از زبان فرزندان به والدین:

من را به یک جاى دنج ببر و برایم شعر بخوان.برایم از دوران کودکى ات قصه بگو.

بغلم کن و مرا ببوس،کنارم بنشین و طورى که هیچکس حرف هایمان را نشنود،با من صحبت کن.

وقت مفیدى را براى با من بودن صرف کن،فقط من،نه با برادر هایم و نه با خواهرهایم.

برایم غذا هاى مغذى درست کن تا بتوانم رشدی سالم داشته بشم.

وقت شام برایم از اینکه آخر هفته چه برنامه اى داریم بگو.

وقتى میخواهم بخوابم برایم درباره ى عشق،دوست داشتن،مدرسه،خانواده و… بگو.

به من اجازه بده که براى بازى کردن وقت زیادى را بیرون خانه بگذرانم.

من را زیر پتو در آغوش بگیر تا برنامه ى تلویزیونى مورد علاقه مان را با هم تماشا کنیم.

به من نظم بده و من را تربیت کن.این کار یعنى اینکه به من اهمیت میدهى.

روى میز من یا روى ظرف غذاى ناهار برایم پیام بنویس و بگذار

منبع:10 نکته که فرزندان از والدین انتظار دارند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.